Philips D5003B/22

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips D5003B/22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

NotMyRealName 29-09-2015
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Ik heb net een paar dagen deze Philips telefoons in huis (vandaar nog geen duurzaamheid cijfer). Het geluid van de spraak is super helder. Het instellen van de telefoon is een eitje en zelfs het aanmelden van een oude Siemens dect C38H ging zonder problemen. Het toestel voelt prettig aan en doet wat je er van verwacht. In een ander review las ik dat de nummer herkenning geen naam zou weergeven. Niets van waar werkt gewoon.

Ik heb nog wel wat tips voor Philips.
Op mijn Nokia uit 2002 zat al een noteneditor zodat je zelf de beltoon kan bepalen. De beltonen zijn echt jaren 90 en zouden echt wel iets beter kunnen.
Ik mis mijn Rode led die knippert dat er gebeld is.
Ook zou het prettig zij als je intern belt dat dan het lijstje van toestel namen verschijnt (waar stel ik ze anders voor in?) en niet handset 1 t/m 4. ik onthoud nooit wat 2 is omdat ik het zelden gebruik.

wish54 03-06-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Ook na enige tijd nog steeds een prima toestel.
Probleemloos in het gebruik en een goed afleesbaar
en verlicht scherm.

Blaar 20-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Sinds enkele dagen in het bezit van deze set. Aangeschaft omdat de oude set kuren kreeg en we een leuke aanbieding op het internet voorbij zagen komen.

Om met de deur in huis te vallen: de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Hij doet wat hij moet doen met weinig poespas. Na het uitpakken was het een kwestie van door het menu gaan, tijd en datum instellen, wat telefoonnummers voorprogrammeren en een ringtone kiezen. Datum, tijd en telefoonnummers zitten dan ook direct 'in' de overige toestellen.

Het is een licht apparaat dat prima in de hand ligt en het witte achtergrondlicht zorgt voor een duidelijk scherm. Naast de ringtone is ook het volume in te stellen en eventueel een toestelnaam die je continu in beeld ziet boven de datum en tijd.

Tot slot is het 't melden waard dat er een ECO+mode op de toestellen zit, die via het menu aan of uit gezet kunnen worden. Dit zorgt voor minder energieverbruik.

jwhummel 14-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Ik heb nog geen nadelen van deze telefoons kunnen ontdekken. Het geluid is goed, ze zijn gemakkelijk aan te sluiten en ze liggen lekker in de hand. Een prima telefoon voor een prima prijs.

leonros 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Ik heb de Philips set met 2 DECT-telefoons.
Binnen 1 minuut nadat ik alles uitgepakt had werkte beide toestellen al.
De wijzigingen welke je op de ene DECT-telefoon doet wordt vrijwel direct bijgewerkt op de andere DECT-telefoon.

ik ben erg tevreden met deze set en zou deze zeker aanraden bij anderen. Vooral om de simpele en fijne werking van deze set.

Smetsbak 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Jammer dat zo'n Philips product wel een nummerweergave heeft maar geen naamweergave.
Verder een makkelijk bedienbaar en goed in de hand liggend toestel

Kosie60 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Vormgeving zou wat moderner kunnen. Gebruik is super. Overzichtelijk en eenvoudig. Geluid is uitstekend. Ben er blij mee.

wish54 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Al de instellingen worden automatisch doorgegeven aan de andere toestellen. Mooi verlicht scherm en toetsen, prima set

hoevedio 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Goede geluidskwaliteit met voldoende mogelijkheden met oa zichtbaar als je oproep gemist hebt en duidelijk beeld.
makkelijk te bedienen en een mooie vormgeving..
Zeer tevreden over deze telefoon.

aadebe 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Erg fijne DECT-set (met 3 toestellen) waarbij het telefoonboek en instellingen gedeeld worden op alle toestellen, dus 1x telefoonnummer(s) toevoegen en op alle toestellen beschikbaar. No nonsense toestellen, doet wat het moet doen... bellen en gebeld worden...

lilianmaas 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Het is een fijn toestel. Vooral omdat het 3 losse headsets heeft zodat ik op iedere verdieping een toestel kan plaatsen.
Ook kan ik het telefoongesprek makkelijk doorverbinden naar de zolder. Daar is de kamer van mijn zoon en hoef ik niet steeds twee trappen op om hem te roepen.ook de vormgeving van het toestel is mooi en erg duidelijk.

joseprins 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Het is een fijn toestel wat gemakkelijk te installeren/instellen is! Ook voor oudere mensen. En het ziet er ook nog goed uit. Tot nu toe geen spijt van deze aankoop.

Dr.Drax 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Prima set, binnen 3 sec geïnstalleerd , tijd synced over alle toestellen.
Belsignaal is wat hard ook op de laagste stand.
menu niet mega uitgebreid maar logische en snel als ik ergens een hekel aan heb is het telefoon menu traag (b.v. gigaset )

arnovlok 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Enorme verbetering ten opzichte van mijn vorige set. Ook van Philips (jaar of 7 oud). Deze heeft een verlicht scherm en toetsen. Het scherm is erg duidelijk.
Wat me het beste bevalt is dat het telefoonboek direct wordt doorgestuurd naar alle handsets. Dus je hoeft alles maar 1 keer in te voeren.
Het aantal letters wat je kan gebruiken in het telefoonboek vind ik wel wat beperkt. Nu moet ik regelmatig wat afkorten.
Het onderling bellen is intuïtief, dus je hebt niet steeds de handleiding nodig als je dat eens een keer wil gebruiken.
Voldoende keuze in beltonen. Ook de bliepjes als je een toets indrukt kan je uit of aanzetten.
Voelt degelijk aan maar over de duurzaamheid kan ik nog geen uitspraak doen.

rschim 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Er werd snel geleverd door iBood. Toen ik het pakket binnen had, kon ik heel snel (binnen 10 minuten) alles aansluiten en zonder extra moeite werkte mijn telefoon perfect. Betere weergave van gemiste gesprekken is het eerste opvallende voordeel ten opzichte van mijn oude set DECT telefoons. Verder werkt alles net wat soepeler. Concluderend ben ik dus zeer tevreden over zowel het product als de service van iBood.

rsamlal 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Prima toestel. Solide, robuust en gebruiksvriendelijk. Enige verbeterpunt: de luidspreker had wat sterker gemogen.

tuintafel123 06-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Alleen het basis station hoeft maar aangesloten te worden op de telefoon kabel, dus doortrekken van kabels is verleden tijd. Zonder naar de gebruiksaanwijzing te kijken waren de telefoons in max. tien minuten ingesteld. Ze zien er mooi en strak uit. zeer blij mee.

Edwin V 21-11-2013
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Was in het bezit van de Siemens Gigaset C47 met 2 handsets. Na 10 jaar werkte deze niet meer optimaal en dan ga je eerst goed oriënteren. De stand-by tijd, een eenvoudige bediening met een goede prijs, duidelijke afleesbaar scherm, verlichte toetsen, luidspreker en natuurlijk goede beoordelingen zijn mijn selectie criteria geweest. Geen antwoordapparaat want ik gebruik die van de provider Ziggo. Philips, Gigaset en Panasonic waren de 3 merken waar ik naar keek. Ik was zeer tevreden over de Gigaset, maar ik wist ook dat de goedkopere series kwalitatief minder zijn. Deze set had nog nergens een beoordeling, maar Philips heeft een goede reputatie en dit is een net geïntroduceerd nieuw product. Deze Philips set wordt in een compacte doos geleverd, waar alle benodigdheden inzitten. Snoertjes, stekkers 6 x oplaadbare batterij 550 mAh zijn wat mij betreft overbodig. Een goede (1 A4) en compacte handleiding in het Nederlands. Alles is logisch en zonder handleiding terug te vinden. De handset voelt kwalitatief goed aan. De toetsen zijn duidelijk zichtbaar, ook in het donker als ze verlicht zijn. Het info scherm monochrome is duidelijk afleesbaar. Hier scoort de Gigaset een stuk beter met een kleurenscherm en een hogere resolutie. Ik heb deze set nu een paar dagen en ben dik tevreden.